De o perioada, sa zic vreo 2 luni, consum doar lapte vegetal si in general de migdale pentru ca imi place cel mai mult la gust. Avand niste migdale prin bucatarie, m-am gandit sa incerc sa fac si eu, acasa, fiind mai sanatos si econom. Contine doar apa, migdale si miere.

Am folosit 12 migdale pe care le-am lasat peste noapte la hidratat. Este bine sa le lasati macar 4-5 ore.

A doua zi, clatim migdalele. Eu le-am si decojit dar nu este obligatoriu. Se adauga in blender impreuna cu 1l de apa si se mixeaza cateva minute la putere mare. Am pus apoi 1 lingura de miere dar se pot pune si cateva curmale sau sirop de agave sau orice alt tip de indulcitor natural. Daca vreti un lapte mai concentrat, puteti pune mai putina apa sau mai multe migdale. Daca doriti un lapte mai aromat, adaugati esenta de migdale sau de vanilie, dupa preferinte.

Apoi, se strecoara laptele cu ajutorul unui tifon pe care il vom strange bine pentru a stoarce tot lichidul din pulpa. Lichidul ramas este laptele de migdale. 🙂 V-am spus ca este super simplu.

Laptele de migdale este o sursa extraordinara de calciu, vitamina D care este responsabila cu asimilarea acestuia, zinc, magneziu, fibre si proteine. Este o alternativa foarte buna pentru persoanele care nu consuma laptele de vaca iar eu il folosesc cel mai des la cafea sau in retete precum aceasta budinca de chia. 😍

Acum, ca ati vazut cat este de simplu, sper sa incercati si voi si sa-mi spuneti cum a iesit. ✨


Anca Surdu

Author Anca Surdu

More posts by Anca Surdu

Leave a Reply